Post by seardiralockce on Feb 12, 2022 15:59:25 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Ancient Planet Tower Defense Offline ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Ancient Planet Tower Defense Offline IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fusk ökar kristaller ▞▞▞
▞▞▞ Ancient Planet Tower Defense Offline 2022 version ▞▞▞
Grymt spel. Återställ spelet för att börja om 3 gånger. Behöver nya kartor.
Det är verkligen svårt att skapa ett torn eller en gruva genom att dra, eftersom det inte når den nämnda positionen. Jag skulle föredra att spela andra tornförsvar där spel svarar korrekt.
Tank Defense Games APK - Senaste Version 1.0.7
Ett av de bättre TD-spelen, men överlevnadsläget är inte tillgängligt förrän EFTER att du har slagit spelet, och det finns ingen fördel med att göra det. Det finns inga ytterligare utmaningar eller alternativa genomspelningslägen, vilket var en stor besvikelse.
Det är ett roligt tornförsvar, det är inriktat på att få dig att spendera $ eller upprepa samma nivå om och om igen för att få tillräckligt med ädelstenar för uppgraderingar så att du faktiskt kan gå vidare.. över värt det om du vill slösa bort lite tid 😀
Ancient Planet Tower Defense Offline Strategia ndf
Spelet är smidigt. Jag har inte blivit uttråkad än så det är bra. Jag skulle föreslå att du lägger in några uppgraderingar att använda ädelstenarna på efter att ha slagit spelet... Kanske en hudbyte eller ett bonusvapen? Jag skulle vilja ha något mer att spendera mina ädelstenar på efter att jag slagit spelet; istället för bara ett väckelseval. Bra jobbat grabbar tack för spelet x)! P.S bara för att tillägga; att vara inkräktaren skulle vara ett fantastiskt val för överlevnadsspel... X)
Mycket bra TD-spel. Inte betala för att vinna. Det snabbar upp saker att köpa några uppgraderingar men inte nödvändigt att njuta av.
Det första kartområdet, visst, lätt nog, lite svår klättring. Vad som helst. Andra kartområdet? Kan inte komma någonstans. Det går inte att samla på sig en användbar mängd uppgraderingsresurser på en rationell tid. Inga partiella belöningar för galna svårighetsfel. Det är roligt till en början, sedan är det bara att mala för en liten uppgradering i taget. Pro - inga annonser. Con - timmars malning för att komma förbi nästa steg, starta sedan om processen.
Utmanar dig att ändra dina tornuppgraderingar. Jag är inte ett fan av att bara ha 4 liv och att behöva vänta på att de ska regenerera för att spela igen, men det är fortfarande ett av de bättre tornförsvarsspelen.
Fantastiskt tornförsvarsspel, inte lätt men väl värt ansträngningen.
Det är ett bra spel men njut inte av det du måste betala för att vinna funktioner, och inga belöningar efter att ha slutfört utmaningar eller liknande de riggar spelet för de rika människorna att spela. Jag har också betalat ut fick inte ens en belöning och heller ingen återställning för köp, bry dig inte om att ladda ner om du inte har pengar att spela!!!!
Det är verkligen ett fantastiskt spel, men att behöva få alla stjärnorna att fortsätta, kom igen, ge mig en ledning
Bara en vit skärm med titletune...
Ett roligt och utmanande spel men du kommer snabbt att träffa en vägg och du måste börja köpa uppgraderingar om du vill gå vidare. Att manuellt behöva samla guldmynt och behöva dra torn över skärmen är distraherande.
Ganska solid tornförsvar med bra progressionshastighet, fastnar du kan du farma för uppgraderingar.
Roligt spel men blir väldigt svårt senare och utan ädelstenar finns det inget sätt att vinna.
Önskar att det var lättare att få ädelstenar. Daglig inloggning eller något!
Ett annat spel där du antingen måste spela om samma nivå upprepade gånger för att tjäna tillräckligt med mynt för en uppgradering eller betala pengar. Spelet är okej men överlag verkar lite oavslutat och begränsat.
Jag gillade verkligen det här spelet. Jag älskar svårighetsgraden men jag lyckades ändå få tre stjärnor på varje nivå. Skulle starkt rekommendera till någon
Jag slösade bort en massa pengar på det här spelet och jag kunde fortfarande inte ta mig förbi den tredje ön. Det är totalt slöseri med tid och om jag kunde få återbetalning skulle jag göra det. Fattar inte det här spelet det är hemskt.
Tyvärr är det bara ännu ett plånboksgrepp, mikrotransaktionspressande, malande, vägspärrfyllt skräp. Spenderade $8 för att stödja utvecklaren, nådde sedan några av senare världens och ångrade det absolut. Stöd inte.
Ganska roligt spel tills du når betalväggen. Svårigheter himlen raketer efter några planeter in. Tar inte lång tid att nå... ganska upprörande
roligt spel, giriga utvecklare. kan inte gå någonstans utan att betala för ädelstenar för att uppgradera kanoner och saker. omöjligt att spela utan lön.
Fantastiskt lil spel. Lite jobbigt att få ädelstenar att uppgradera till en början. Men blir bättre när du spelar.
Förlorade alla framsteg från min tidigare spelvärld 6 steg 2. Vill inte börja igen så jag kan inte ge dig 5 stjärnor, annars är det ett fantastiskt spel, väldigt svårt att slå men möjligt med rätt kombination av torn, jag tror att du har balansen rätt, det är möjligt att slå utan att betala men väldigt svårt att.
Har precis börjat men det ser bra ut låter bra och är lätt att spela. När jag kommer längre in i spelet ser det ut som att det finns skicklighetsträd för torn etc.
Skulle vara mycket roligare om det inte var "lön för att vinna" även om man maler jordbruk
Väldigt grinig. Du behöver så många stjärnor för att gå vidare, men jag står stilla i den tredje världen. Jag kan inte trestjärniga fler kartor. Du får bara ädelstenar för att lyckas slå en karta så att du kan uppgradera dina torn. Tja, om jag inte kan slå fler kartor kan jag inte uppgradera mina torn. Nu då?
Roligt spel, ok grafik, underhållande ljud. Sammantaget en bra tid passer.
Trevligt att börja men blir en enorm grind eller måste betala löjliga priser för ädelstenar för att avancera bortom 3:e eller 4:e ön. Varför förstår inte utvecklare av dessa appar mikrodelen av mikrotransaktioner. Ädelstenar till priset av en premium-dator eller konsolspel är dumma.
Snyggt tornförsvar med taktik som behövs och utan irriterande annonser. Dessutom fina laddningsskärmar
Ganska kul och lätt att spela.
Det här spelet var från början roligt men att försöka placera torn, hitta banktornen och frustrationen av att hantera spelet ger det välförtjänta poängen. Många spelare pekar på aspekten att betala för att vinna, vilket kommer att visa att det här spelets livslängd sannolikt kommer att bli kort.
Ett mycket bra tornförsvarsspel. Du kan spendera en liten summa pengar för att låsa upp tornuppgraderingar snabbare eller så kan du slipa ut det som en gratis spelare. Det är uppfriskande att spela ett spel som inte är en skamlös pengarna. Mitt enda klagomål skulle vara att de andra tornen verkar lite för svaga jämfört med kanonen och att det bromsande tornet inte har ytterligare uppgraderingar (kanske ett 360° blixttorn och en version som fryser fiender i 2-3 sekunder skulle vara bra idéer för uppgraderingar.)
Kul spel, men takten med vilken du kan bryta guld för att köpa nya torn allt eftersom blir näst intill omöjlig. Avinstallerad.
Det är ett roligt spel men det är inte balanserat samtidigt. Det belönar tillräckligt med pärlor för att uppgradera dina förmågor tillräckligt utan att spendera riktiga pengar.
Coolt spel, men typisk lön för att spela förbi högre nivåer.
Mazes & More Başsındırma vtol
Roligt till en början, men svårigheten ökar med 1/3 genom brädorna för att få dig att antingen spendera pengar eller mala nivåer oändligt för ädelstenar att uppgradera saker. Väldigt frustrerande.
What kinds of games do you prefer to play? (choose all that ...
Ibland håller det på att frysa. Och jag har någonsin fått min speldata att förlora.
För ett tornförsvarsspel är det ganska bra. Enda gnället är att det inte är särskilt kreativt. Den har några bra funktioner, fiendens är ganska roliga. Precis över smärtsamt genomsnitt.
Jag älskar det här spelet och hur utmanande nivåerna är. Navigeringen i spelet är tuff för mig. Det slutar ofta med att jag använder saker som jag inte hade för avsikt att använda eftersom valen är så trånga.
Om du förlorar ett par matcher måste du betala eller vänta 15 minuter per gång. Annars bra
Det enda syftet med det här spelet är att tvinga dig att betala mycket för att fortsätta.. Det kommer till en plats där det är omöjligt att slå utan att betala för varje vinst, även med maximala uppgraderingar. Jag skulle inte bry mig om det.
Mycket roligt och nytt tornspel.
Bra TD-spel. Lätt att spela och uppgradera tornet.